Ett nytt steg

Återupptog bloggandet.. WELCOME :P
I morgon är inskrivningen för alla lärarstudenter o uppsala.
JAg är sjukt nervöst! Men det är ett nytt steg i mitt liv, jag
kommer utvecklas sjukt nmycket som person. Jag är helt säker.
Första veckan ska jag bo hos sarah, trängas lite med henne ett tag
så jag kommer in i skolrutiner o inte missar insparken osv..
Sen ska jag dagspendla till jag får mitt rum i november, längtar! Då
blir det bara veckopendla typ :) Får ser hur det gå att bo själv
dock, sist gick det ju åt helvete, mådde dåligt som fan.. Men ALLT
är annorlunda nu!
Jag är rätt stolt över mig själv för alla mina framsteg! I går satt
jag o kollade igenom en massa papper från typ högstadietiden o jag
insåg hur långt jag kommit.
I 8an hade jag inge framtid alls enligt mig själv och jag vill typ
bara dö. Jag blev diagnoserad med socialfobi o ADD, fyfan va
deprimerad jag var. Stog inte ut med att se mig själv under den
tiden.
Datorn o jag min ända dåvarande vän haha, patetiskt men sant. Sen
kom jag på nåt jävla sätt ur det där lite gran, skaffa kille osv..
Mjo var väl bra ett tag, men när jag ser på tbx på det efteråt ser
jag skiten, den jag inte såg under den tiden vi var tillsammans. Jag
blev bättre men avatannade pg förhållandet.
Det var inte fören för ett halvår sen som jag lärde mig själv att
leva. Ni som kännt mig över ett halvår har sett hur jag förändrats
till det bättre det senaste halvåret.. Jag vet att jag fövånat er en
hel del!
Livet är annorlunda nu, jag har vänner som bryr sig om mig o jag om
dem, vi har roligt tillsammans.
Och framförallt det är mina vänner som jag valt, Det är inga vänner
som någon annan person valt åt mig.
Ikväll blir det utgång med det vanliga onsdagsgänget, en och en halv
så klart! Kommer ha världens ångest i morgon men det gör inget. Det
är värt det, o jag behöver det. Kommer inte kunna sova ändå!
Återupptog bloggandet.. WELCOME :P
I morgon är inskrivningen för alla lärarstudenter o uppsala.

Jag är sjukt nervöst! Men det är ett nytt steg i mitt liv, jag

kommer utvecklas sjukt mycket som person. Jag är helt säker.

 

Första veckan ska jag bo hos sarah, trängas lite med henne ett tag

så jag kommer in i skolrutiner o inte missar insparken osv..
Sen ska jag dagspendla tills jag får mitt rum i november, längtar! Då
blir det bara veckopendla typ :) Får ser hur det gå att bo själv
dock, sist gick det ju åt helvete, mådde dåligt som fan.. Men ALLT
är annorlunda nu!

 

Jag är rätt stolt över mig själv för alla mina framsteg! I går satt

jag o kollade igenom en massa papper från typ högstadietiden o jag
insåg hur långt jag kommit.
I 8an hade jag inge framtid alls enligt mig själv och jag vill typ
bara dö. Jag blev diagnoserad med socialfobi o ADD, fyfan va
deprimerad jag var. Stog inte ut med att se mig själv under den
tiden.
Datorn o jag min ända dåvarande vän haha, patetiskt men sant. Sen
kom jag på nåt jävla sätt ur det där lite, skaffa kille osv..
Mjo var väl bra ett tag, men när jag ser på tbx på det efteråt ser
jag skiten, den jag inte såg under den tiden vi var tillsammans. Jag
blev bättre men avstannade pg förhållandet.
Det var inte förens för ett halvår sen som jag lärde mig själv att
leva. Ni som kännt mig över ett halvår har sett hur jag förändrats
till det bättre det senaste halvåret.. Jag vet att jag fövånat er en
hel del!

 

Livet är annorlunda nu, jag har vänner som bryr sig om mig o jag om

dem, vi har roligt tillsammans.
Och framförallt det är mina vänner som jag valt, Det är inga vänner
som någon annan person valt åt mig.

 

Ikväll blir det utgång med det vanliga onsdagsgänget, en och en halv

så klart! Kommer ha världens ångest i morgon men det gör inget. Det
är värt det, o jag behöver det. Kommer inte kunna sova ändå!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad roligt att det har blivit mycket bättre för dig nu jess!

2010-08-25 @ 14:44:30
URL: http://depalmas.blogg.se/
Postat av: Sarah

PUSS på dig :D

2010-08-25 @ 17:04:27
Postat av: Mamma

Jag har känt dig mer än ett halvår ;) och jag har sett!! Det har hänt så mycket positivt för dig och det känns jättebra även för mig. Puss och kram gumman!

2010-09-03 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0