Pluggdag

Blev inge utgång igår.. Drog iväg o hejade på mina kära lagkamrater i spökbollstunneringen. Själv deltog jag inte, min fotled är helt knäpp och mina ben gör ont så fort jag anstränger dem. Lär väl ta och besöka vårdcentralen om det inte blir bättre.. Lär jag väl göra ändå, låta dem kika på mina fötter, fixa skoinlägg osv.. Det är fan dags att priotera det. Mina knä är ju redan cp orkar inte sabba benen också!
ANYWAY, 90s kom 4! Man kan ju inte vinna jämt :D Sen satt vi där några st från 90s och sjön med reggelaget så sjukt härliga människor det finns här i Uppsala!

Denna veckan kommer jävligt tufft av flera anledningar men jag hoppas allt går till väga.. I morgon är det första semenariet har en del att läsa till dess.. Men jag är inte så orolig. Har upptäckt att detta med att plugga passar mig bra. Faktist jävligt intressant kurs, trots att det ska vara den svåraste av de fyra vi läser de första tre terminerna..  Haha lite sjukt egentligen, trodde aldrig att jag skulle plugga vidare förut.. Men nu sitter jag här!

Jag har hemlängtan.. Snart ska jag få komma hemma! Vecka 37 börjar jag mitt pendlar liv.. Får se hur det går haha, så jag kommer väl antagligen hem på lördag eller nåt..
Ska bli skönt när jag får mitt egna rum här i flogsta.. Två månader kvar typ! Får se hur det går att bo i studentkorridor.. Forsätter iaf leta efter en etta med eget kök..

På fredag är det Sexan, avslutningsfest för alla som deltagit i årets lärarinspark.. Ska bli riktigt kul! Vi ska satsa på stort inom 90talsmuisk! Så om någon har nån ideer/tips berätta gärna! Behöver all hjälp jag kan få :D

Måste få be om ursäkt till allla vänner eller familj  jag inte har hunnit prata med så mkt under dom här första veckorna, vill bara berätta att ni betyder sjukt mycket för mig! Allihoppa! Och om ni behöver nån att prata med så tveka inte o ring, jag är faktist rätt bra på att lyssna! Trots att mamma tror annat ;) Spelar inge roll vad det är eller när det är! Jag vill att ni alla ska va glada o må bra, kanske inte kan hjälpa men lyssna iaf :) SAKNAR ER!

PUSSOKRAM!

Nu blir det plugga!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0