Trött!!

Hojhoj! Jag är sjukt trött, sovit alldells för mycket de två sista dygnen tror jag..

I onsdags var det som sagt pubrunda! Hur kul som helst! Alla grupper hade ca 20 min på varje nation och det fanns en hel del uppdrag som kunde göras på nations pubarna. Det fanns det uppdrag som man kunde göra om på varje nation och de som bara kunde göras en gång under hela kvällen.
Till de uppdrag som kunde göras på varje nation var: vända uppochner på två pubgäster sammtidigt(hahahhah kul som fan), gå skotskära med en pubgäst minst fem meter, bryta arm med en bartender, krama 5 okända pubgäster, klippa av 15 tvättlappar på pubgästernas kläder m.m
Vi lyckades med typ allt :D
Sen fanna det en gångs uppdragen... Byta strumport med en pubgäst, tigga åt sig valfri dryck av en bartender (inte vatten) m.m
Tror vi lyckades med typ alla de uppdragen också :D GO 90s! Ett uppdrag var också att slå i gunillaklockan vid slottet så det bestämde vi oss för att göra efter 5? nations pubar.. Sjukt kul :D:D:D Några av killarna ställde sig i en fyrkant på räcket till tornet och lyfte upp Linnea som slog igång klockan! Underbart!
Sen bestämde jag mig för att ge mig och dra tillbaka till flogsta... Började 08:15 dagen där på.. Tråkigt att behöva dra så tidigt men det var en underbarkväll!
Och det var nog lika bra att jag drog däromkring.. De flesta hade rätt bra minnesluckor av den kvällen hahaha...

Morgonen därpå vaknade jag av att jag hade typ 47 missade samtal o 4 sms... Ops.. Hade tydligen Runes nycklar i min väska.. Sorry! Så det blev att dra in till stan o lämna nycklarna till honom innan föreläsningen.. Det var föresten en riktigt tråkig föreläsning, i videosamtals format.. typ.. Aja Sen skulle vi ha en till runt 12.. Sen första slutade 10, men han som skulle ha föreläsningen hade tydligen missat att han skulle ha den med oss och var i Lund... Suck! En massa väntan i onödan!

Igår var en lugn kväll/dag, var ledig så passade på att plugga en massa.. sen blev det musikslaget med 90s o övriga reccor, faddrar och Generalerna så klart! Mycket trevligt, var många sjuka så 90s var lite några men det gick bra ändå! Och kallt var det! Bestämde mig för att skippa utgången sen o dra hemmåt...  Spenderade kvällen framför datorn o i sängen med en bra bok!

I eftermiddag blir picknick och spökbollstunering här i flogsta sen blir utgång på Velvet(v-dalanations nattklubb) Ska bli extra roligt efter som det är nationen jag är medlem i! Sarah har precis dragit hem till falun hon, så jag är själv kvar här i hennes lilla 1a :O

Pussar och kramar till er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0